Sayfalar

ingilizce nickler


If you show Me reaL Love baby i'll show you mine..
(bebeim eğer bana gercek askını gosterırsen bende sana benımkını gosterırım..)

You see that shackle..? I'm Your sLavee...!
(Kelepcelerı Goruyormusun ? Ben senın KöLenim..)

I've become so numb , i cant feeL you theree..
(Çok hissizleştim , senin burda olduğunu biLe hissedemiyorum..! )

Do you ever wanna run away?Do you locked yourself in your room , with the radio on turned up so loud..No one hears your screaming..
(Hic uzaklara kacmak istedinmi? kendını hıc odana kitledinmi..radyonun kısık sesını arttırarak..Hıc kımse duymaz senın çığlıklarını..)

She said I'm leaving..Cause He cant take the pain..It is hard to continue this love it aint same..
(gidiyorum dedi çünkü acıya dayanamıyordu..bu aşka dewam etmek zordu we hicbirsey aynı değildi...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri