Sayfalar

almanca nickler


Verrücktes Weib - Deli Kız - Çılgın Kız.
Ich kenne keinen außer dich - Senden Başkasını Tanımıyorum.
Mein Hobby ist MSN - Benim Hobim Msndir.
Tut mir leid, ich habe keine zeit - Üzgünüm Zamanım yoktu.
İch liebe dich schatz - Seni Seviyorum Aşkım
Hier muss man leise schreiben - Burada sessiz yazmak zorundasın.
Bitte nicht stören - Lütfen Rahatsız Etmeyin.
Msn finde ich toll - Msni Harika Buluyorum.
Ich glaube,wir sind Blöd - Bence İnsanlar Manyak, Kötü Olduğumuza İnanıyorum.
Ich liebe classe, ich liebe mich aber du nicht - Klasımı Seviyorum Kendimi Seviyorum Ama seni Değil.
Hier muss man leise schreiben - Burada yavaş -sessiz- yazılmalı.
Wo finde ich Leute zum sprechen? - Konuşmak için milleti nerden bulurum.
Ween ıch liebe das weıs nur allah und ıch …ıch liebe dıch - Seni seviyorum bunu Allah ve ben biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri