Sayfalar

komik nickler

Babama değerimi sordum dünyalar kadar dedi. Dünyanın değerini sordum beş para etmez dediler !

Zenci mahallesindeki solaryumcu !

Sakla samanı; inekler aç kalsın !

Msn’ de 20 kişi çevrimiçi; 8 tanesi dışarda, 7 tanesi meşgul, 4 tanesi hemen dönecek 1 tane salak’ta bu nicki okuyor !

Yerin kulağı var derler. Benim de kulağım var, e ben yermiyim ? Hayır yemem !

Elinde bir tane çiçek; sevecek - sevmeyecek o minicik çiçek bunu nereden bilecek !

Düşünüyorumda; düşüncelerin en güzeli: Senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, beni düşündüğünü düşünmek !

Geçmişim acı veriyordu; ameliyatla aldırdım !

Kıyamet gelsede; hepberaber kopsak !

Size yapılmasını istemediğiniz bir şeyi; başkasına yapın çok zevkli oluyor !

O bana baktı, ben ona baktım şimdi beraber 3 çocuğa bakıyoruz !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri