Sayfalar

sarki nickleri



 Ben 'SeN SeN' die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!(H)

°(w)°Aylar_Geçsede_Yillar_Geçsede_Bir_Ömur_Böy le_G itsede_Ben_Seni_Unutamam°(w)°

vur hadi bir hamleyle çek tetiği , yok olan kalp ağrı duyarmı hiç kanar mı, sensizlik ölümden bile zor hergün ölmek gibi acısı çok devası yok sensin devası ilaç gibi,, gittiğinde kalbimide aldın bak bende bir hiç bıraktın, sen bensiz olursun ben sensiz yarım kaldım

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

tuT éLLériMi uyaNaLım saBaha ßaq qöSLéRime saqıNn ßni ßıRaqMa [L]...

GÖZLERİN HALA BENİM Mİ SÖYLE KİMSEYİ SEVDİN Mİ..?

Ne çok öğrndi bu gönüL ne çok söndü, ne çok yandı.. Her defasnda bu SoN sndı ama aLdndı.. ßu gönüL uyandı, bu sabah yeniden ba$Ladı..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri