Sayfalar

nefret dolu nickler

Sevgilim değil ama sevdiğimdin.artık nefret ettiğim bile değilsin.

NANKÖRE AŞKI ÖGRETEMEZSİN..

SEVME BİR YALANCIYI, ÇEKERSİN SONRA AŞK ACISINI...

bende hakkin kaldiysa eger sevildigin gunlere say

kaderimi sen mi çizdinki ölümüm elinden olsun..

YASAMAK;GÜZEL OLSAYDI,DOGARKEN AGLAMAZDIM

SENi SEViYORUM DEDiN iNANDIM SANA TAPIYORUM DEDiN GÜVENDiM SONUNDA ANLADAIM Ki: SENiN GiBi ALÇAK BiRiNi SEVMi$iM

AYYAŞA SORMUŞLAR NEDEN İÇKİYİ BIRAKTIN DİYE...DEMİŞ SEREFİNE İÇİLECEK AŞK YOK SATILMIŞ BTÜN SEWGİLER!

нαуαттα єη çσк ѕєω∂ιgιη вιℓє кαℓкıρ вιяgüη уαℓαηℓαяα вσgυℓυуσяѕα вιℓкι σ кιşι şєяєƒѕιzιη тαα кєη∂ιѕι∂ιя!!

2 yorum:

  1. helal walla size.... hayatta gerçekten sewipte bağlanmayı değil dalgasına çıkıp göt gibi ortada bırakmayı bileceksin!!!

    YanıtlaSil
  2. Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık çünkü sen rüzgarın estirdiği bir toz bulutsun

    YanıtlaSil

msn nickleri