Sayfalar

en nefret nickleri

Gül filizlendigi günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz.
Sesini duysamda heran yüzünü görmek değil özlediğimi bil heran.Hiçbir şey yüzünü görmek gibi değil

Yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, Sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor.

Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsanda eski günleri.Adımı arasıra an yeter.

CIKARSINLAR SENI SATISA, BIR LIRA VERENE LANET OLSUN!

NEYIN BILDIN KI DEGERINI! BENIMKINI BILECEKSIN! BUNUDA TABI MAHVEDECEKSIN.

ACIKCA NEFRET ETMEK, ASIL DUSUNCESINI GIZLEMEKTEN DAHA ASIL BIR HAREKETTIR.

BEN KI SENIN ICIN DUNYALARI YAKACAKTIM, SEN TUTUP BENI YAKTIN. NEFRETIMSIN!
NEFRET EDIYORUM SENDEN O YALANCI GOZLERINDEN, O SEYTAN RUHLU GOZLERINDEN NEFRET EDIYORUM. ZATEN O DEGILMI BENI BU HALLERE KOYAN O DEGILMI BENI EN DERINDEN YIKAN! O DEGILMI SENDEN NEFRET ETTIREN.

Sevdim seni sanma kalbim yetimdir...Ölsemde yalvarmam aşkım asaletimdir.......

meçhul olmuş lakabım gittiğinden beri.kaybettim kendimi gel güzel gözlüm.bulayım yine benliğimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri