Sayfalar

yeni güzel msn sözleri

Msn Nickleri  =    yüzünü görmediğim günde seni duymak için yaşıyorum her nekadar yüzünü görmediğim için hayat anlamını yitirsede sesini duytabilmek için yaşamaya değer
Msn Nickleri  =    aşkı bir tiyartro dediler herkeze bir rol verdiler en zoruda bana düştü sev ama ayrıl dediler sevdim ama ayrılmadım
Msn Nickleri  =    sevgiyi göstereceksin söylemek yetmez sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez sevgi herşeydir kalpte hisedilmez seveceksin benim gibi yürehin yetmez
Msn Nickleri  =    bir sırrım var kimseye söyleyemem bir allah bilir birde ben biridaha bilsin istiyorum oda sen seni seviyoruuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmm
Msn Nickleri  =    üzülme kızım terketdiğin erkek milleti gezer ikinci gün canım feda üçüncü gün sarılır sana dördüncü gün işim var belşinci gün hadi canım sana evlada
Msn Nickleri  =    [c=3]нιç кιмѕєує нαкєттιğιη∂єη ƒαzℓα ∂єğєя νєямє уα σηυ кαувє∂єяѕιη уα ∂α кєη∂ιηι мαнνє∂єяѕιη[/c]
Msn Nickleri  =    qit ruZqar ona sevdiimi soLe ugrunda olduumu soyLe ona nefeS giby muHtac oLduuMu soyLe ama sunu unutma;eget bnsz mutLusyA Sus ve seszce gery don . . .. . / / /
Msn Nickleri  =    Bundan SOnra Bakma Suratıma Bundan Sonra Gelme Yanıma Bugün Son Günümdü Ya Ağlamayıda Unutturdun Bana Helal Olsun Bir Tanem Beni Rahatsız Etme Çeker Oldum Esrarı İçime Sakın Ağlama Cnm Sorumlusu Sen Değilsende Bundan SOnra Asla Gelme Gözlerim Önüne !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri