Sayfalar

2009 yilinin yeni nickleri

Ona qaLBimi verdim saqLasın diye saLaq BuzDoLaBına koymuş kokmasın Diye..!
ArqanDan konuşanLar arqaDa takıLmaya devam EtSinLer!!
SaNa içinDe hem SEX hemde SEYAHAT oLan süper bi önerim var^^^= Siktir Git;)
GeLeCeğimi meraq etmiorum çünqü: GeLeCeq!
CoCa CoLa rekLamLarınDaqi penguen GiBiSin 4 kapaq versem geLirmisin?
SeveceqSem kaLBim tutuşmaLı...sevDiğim insan yanıma yakışMaLı!!
BeNy çeqemeyen anten taqSın!!
KenDini mutLumu hisseDiyorsun??teLaşLanma BirazDan geçer;)
Başımın BeLası ey GöNüL yaraSı!Unuttum Unutmayı ömRümün Cezası!
Tam Düne aLışırqen.....Bugün oLDu.....
Maksat bir sevgiLi uğruna öLmeq DeiL...uğruna öLüneCeq SevGiLi BuLmaqtır!
Aşqını SöyLe BaNa ?Fiyatı ne qaDar? BenDeqi yüreK uLan aLLahına KaDar!
!
''KaL''DeDim gittin.....Benim hikayemDin Bittin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri