Sayfalar

en super msn nickleri

Msn Nickleri = yapma be azrail mario nun bile 3 canı var
Msn Nickleri = seni sevitorum yanlızlıgım cünkü sen benim tek verlıgımsın
Msn Nickleri = gözümle büyüttüklerim götümle güldürdüklerimden farksız:)xdxd
Msn Nickleri = abi kopkop öldük yha süpermiş:)xdxdxd
Msn Nickleri = yine ben wede farklı bir söz daha benden elektirik almayan kıza trafo soksam ne fayda kızlar içinde benden elektirik almayan erkeğe trafo wersem ne faydaaaa
Msn Nickleri = aşık olma bana koyarım sana kana kana --------her topun sonu patlamk her kaşarın sonu tost olmaktır...
Msn Nickleri = walla sÜper sÜper sÜper bide ben yazam kasmaz beni Şerefsin piÇlerin sahte sevgileri bana asIl koyan sevdiklerimin siktirolup gitmeleri .... aŞkImm feyyyaz seni Çok seviyorumm serserim aŞkImm benim seni Çok seviyorummmmmm
Msn Nickleri = EqéR kuRaLLaRı ßhén koyacaKsam oyNaRım..! Yhoq öyLé DioSan...Kapıyı ÇékéR qidéR.. ßu oyunu NoktaLaRım....!
Msn Nickleri = [ hataySaм ßhєn ωazgєç Shєn..! ]
Msn Nickleri = ωaÑ LIÄŸIм σLaγ...γhσqLuÄŸuм кσγaÑ ..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri