Sayfalar

uzaktaki aşiklara nickler sözler

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin.
SIMDI BASKASININ OLSANDA,BOYNU BUKUK YALNIZ KALSAMDA,
ELIMI TUTUP SACIMI OKSAMASANDA BILIYORUM YINEDE BENIMSIN...
вυgüη υzαкѕıη вαηα çσк ∂α υмяυм∂α αğℓıуσяυм ѕαηмα
Sevmeye €ngel değiL mesafeLer.. Geçici ßu ayrıLık.... ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak SaBr€T..
SoruN oLur mu snce aramzdaki mesAfe? BeLki de bu aşk BaşLamadN CenAzee..
Ya Sen Gidipte Uzaklara Bensizliğe Alışırsan...Ya Sen Sevgilim Ummadığım Kadar Beni Çabuk Unutursan...
Tüm $ehir Ağladı ..
Sen giTTin diye ..
Mecbur musun Hep EN Uzağa Gitmeye...
Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum
sevipte kavusamadigim askim icin (.....)
[»αкLιмdαѕιn«] ѕαdece [»υzαктαѕιn«]^
Gideceğin yere beni de götür sewgili sorana başımın belası dersin!!!
Uzakliklar küçük sevgileri yok eder, büyükleri ise yüceltir. Tipki rüzgarin mumu söndürüp, atesi yükselttigi gibi.
Kağıt önümde kalem elimde,
Duygular kalpte düşünceler yazıda,
Ay gökyüzünde yıldızlar daha ötede,
Tanrı yukarıda kullar aşağıda,
En zoru da canım sen orada ben burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri