Sayfalar

msn nickleri

FaRkImI fArK EtTiN YhA...aRtIk fArK eTmEseNdE fARK eTmEz............(rApqOlİq_cAdUu...xD)

PAMUKTAN PRENSESMİ OLURMUŞ PAMUK PRENSES DEDİĞİN SAİME GİBİ OLURMUŞ.........(GÜLLER)

kendinizi pahalı zannetmeyin hepinizin ucuz günlerini biliyrm:)...............(toplama)

GöremeLer...İzin vermezsem üzemezLer...ÇözemezLer...Benim öyLe bir düşüm var ki asLa biLemezLer.........(azra sultişşş)

her gün birinizi bir gün hepinizi .... sewijem .............(exselans_1453)

böyle değildi eskiden aşklar şimdi mecnun küpeli leyla ise kaşar.............(mmatay2hot)

herkesin kalbimde yeri var.. ama.. kiminin altı çizili kiminin üstü............(ŞuuRSuZ..)

q.Te qeLdi aşqıMız 2 Mizde $a$kınız ........... (ßy_Yeniceri)

Üzüm üzmeme baka baka kararır Öğrenci karneye baka baka morarır
..............(lpciii)

iki günlük aşklar bana göre degil
..............(yok)

++| Pamuk PRénsésin ParTysiné CaqıRıLmayan TaTLı Cadı |++
..............(TuTKuMm)

£sкi Ƒoto ' Lαя qißysiη tαTLı Αmα єSкiiiiiiSiiηηη....!
...............(ßyN_EndLess)

seven çeqer acısını sevmeyen ne BİLSİN !!bana aşqtan söz etme sevgi kim sen kimsin..!!.................(aleyna)

gidene yol vericeksinki gelen ayakta kalması (( akıllı olun kızlar ağlamayın hiç bir piç için )))
...............(chatlak)

ÖzLemesende Özlüyorum Hİç GELmesende BekLioyorum Rüyamda Hep sENİ görüyOrumm HaLA seni Çoqh SEviYOrum.......(cannNNn)

aşkın bitti bundan sonra ................(olta)

İqi qünLüq AşqLar Bana qöre değiL !

herkez bebek gibi kız olablir ama herkez harbi kız olamaz

ya geldiğin gibi ol yada geldiğin gibi kaybol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri