Sayfalar

güzel msn nickleri yapma


Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri, uçurumdan attim sessizligi, haber saldim rüzgarlara, fisildasinlar kulagina seni ne kadar çok özledigimi... Gece bir baska giyer siyahini, yildizlar daha bir sönük olur, yakamozlar baska çizer denize kendini ve hayat daha bir ***** oynar oyununu sen yanimda yoksan eger!

Öperim dudaklarindan gül kokulu yanaklarindan her dem gözlerimin hapsindesin kalbimin tek sahibisin...Seni seviyorum.. Hem de çok...

Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir. Simdi uzaklarda senin bir yudum sevgine hasretim sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucakliyorum...

Eger seni nasil ve ne kadar sevdigimi ögrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalisin, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamiyorum.

Hayatta hiçbir sey ilk askin yerini tutamaz insan sevse bile o ilk ask hiç unutulmaz.

Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasinda iyi geceler öpücügü, yanagini uzat. Dünde, bugünde, yarinda... Yüregin kadar yanindayim. Kendini yalniz hissettiginde elini kalbine koy; ben hep ordayim!

Her seven adsiz bir kahramandir ve insan sevebildigi kadar insandir.

Sanma ki ismini bir baskasi silecek seninle basladim seninle bitecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri