Sayfalar

güzel manalı msn nickleri


Içine düsen her hüzün damlasi sana seni ne kadar çok sevdigimi hatirlatsin.

Seni tahmin edecegin kadar degil, tahammül edemeyecegin kadar çok seviyorum.

Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslinda. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.

Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!

Hep kalanlara gidenleri kattim! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattim yine bir tane sen edemediler. Zor geldi ayrilik alisamadim.

An gelir insan gülerken aglarmis. Gözyaslari sel olup kalbine akarmis...

Ben seni unutmak için sevmedim ama ne için sevdigimi unuttum.

Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!

Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir... Simdi yaninda degilim belki ama özlemim sevgim hep seninle... Seni seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri