Sayfalar

en güzel en süper msn nickleri


۞Ne beni unut ne bana bulaş aşkı AŞ ihaneti AŞ ölümüne bulaş ölümle dalaş ama yavaş yavaş...!

gece karanlığa gömülürken. senide beraberinde götürdü, karanlık dünyama ışık olmanı beklerken, bir yıldız misali avuçlarımdan kayıp gittin.. seni özleyeceğim

ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz. ......

hani en guzel asklar imkansız gelir ya insana, imkansız oldugun icin asıgım sana!.....

bir yudum mutluluk, pesinden kosuyorum, ne olacak halim bilmiyorum, sevmisim seni bir kere, doyamadan gidiyorum ......

gercekle hayalin bariz farki uzaga atarsin yakina duser oyle anlar oyle simalar vardir ki unutmak istersin aklina duser...

güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlızlığımı, çaresizliğimi? yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım...

önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı öğrendim, sevmeyi, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri