Sayfalar

internet alemindeki msn nickleri

Hî¢ VaraMaDIM FarkIña, Dû$ûñMëDîM kî ¥arIñI UZagI ta$I¥aMaDIM, $îMDî ¢ëkî¥øruM îstë kahrIñIYëñî acILar ta$I¥øruM, DûñDë kaLañ gôZ ¥a$LarIñI.MutLuLugu satI¥øruM ZararIña, kaLDIr ûstûMDëñ Par¢aLa¥añ ø ßakI$LarIñi
µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr ...
ßir qüN yoLda yürüOrdum ßi sarrkii duydum kaLßim aciidi ßu kaDar.!
Ne çok öğrndi bu gönüL ne çok söndü, ne çok yandı.. Her defasnda bu SoN sndı ama aLdndı.. ßu gönüL uyandı, bu sabah yndn b$Ldı..!
Hayatım sana sıradan geLmesin!! ßen kendime yeterim.. Zamanla aLışmayı da bilirim!! Ama unutmayı daha öğrenemedim =(
inSan oğLu naNkördüR değer weRmez kimseye .,bende inSan'm sonuçta fasLasıNı bekLeme
Kaybedilen Her Bi Öz!Sarfedilen Her bi Söz!Ağlamaklı Her bi Göz!Bir Kördüğüm Oldu..Çözebilirsen Hadi Çöz..
ŞİİİİİT BABANIZ HARBİ YORGUN AZ ÖTEDE OYNAYIN
Yasaklıyım .. Kimséyi Örn£k Almam .. Kims£y£ Örn£k Olmam .. Arkama ßakmam .. ' Asla ' D£m£m .. ' K£şk£l£ri S£vm£m ! £L£ştiri Dinl£rim Nasihat Dinl£m£m !
Ne Mutlu Ki Mükemmel Değilim,Ne Mutlu Ki Mükemmel 0lmamanın Farkına Varmanın Mükemmelik 0ldugunu Biliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri