Sayfalar

güzel msn nickleri

Yedi rengi görmeyen bir çocuktum büyüdüm
GöLge gibi bedensiz bir hayata büründüm
İnsan yüzü görmeyen bir diyara sürüLdüm
Yarını hiç biLmeyen bir dündüm bir bugündüm
Hayat çok güzeLdi durduk yere üzüLdüm
Her doğum günümde neden bir yaş küçüLdüm?/Rumuz: şeyyyyymaa
aşıq olup dert çile çekıcegıme 62 olurum kızlar beni çeker daha iyi...!!!!/Rumuz: myloveisundeath
deger vermek sadece matematikte ise yarar/Rumuz: YARALI
sildim hayatimdaki mallari, onumuzdeki kolilere bakicazzz=)=)/Rumuz: kartanesi
<<<>>>>/Rumuz: MELİSSA

Beni Kimin NeReSiNe taKtĞı öNELi AsıL öNeMLi OlAn bnm KiMi nEReMe tAkTıĞıM/Rumuz: pr£ns£s

ÖzGüRlüK WArSA uçmAq nİE?../Rumuz: CiMcİmE

laf atma kapak olursun havlama köpek olursun
biraz susda berki ynımda adam olursun/Rumuz: erkek

Sözler vardır söylenmesi zor !anlatmak istersin ya dinleyen yoktur ya da anlayan ...!sonra; ağlar ağlar susarsın !hıçkırıkların duyulmaz...3 şey her zaman arkanda olur ;1 ailen ,2gururun ,3benliğin ..!gerisi yalan olur gider...oysa;hep 4'üncü kişiyi bekler yürek...!/Rumuz: ayşegül'mm

HERKES ARTİST OLMUŞ AMA YÖNETMEN BENİM İSTEDİĞİME ROL İSTEDİĞİME YOL VERİRİM . 2. NİCK:SEN BİR İNCİSİN BİLSEN NE CİCİSİN SANA CANIM DİYEMEM SEN CANIMIN İÇİSİN/Rumuz: MELEK

ღbir yaprağın daha olmazmıydı bak gene sevmio çıktı hain papatyaღ/Rumuz: deniz

LaF soKmaYa kaLKma kaPaK oLuRSuN, uÐRa$Ma eTiKet oLuRsuN, Yav$aMa KöPéK oLuR$uN iN$aN oL ßeLKi YaNýMDa Y£R ßuLurSuN......!!!/Rumuz: cimbomlu

GiDene KaL déMek ZawaLLýlaRa, kaLana qit deMék TerßiyésizLeRe: DönMeyene DöN demeK AciZLeRe! HakedéNe YoL VeRMek Bize YaKý$ýR..../Rumuz: cimbomlu

Msn Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri