Sayfalar

kitaplardan alıntı nickler

" arkamızı dönmekLe bitiverecek , sıradan bir iLişki değiL bizimkisi . ÖyLesine derin izLer bırakmış ki , siLmek için beraberinde yürekLerimizi de söküp atmamız gerekiyor .. "

C.Tan .. Yüreğim Seni Çok Sevdi
Her sabah dünya yeniden kurulur ! Her sabah şartlar yeniden oluşur. Her gece kader ihtimalleri yeniden düzenler...

M. Sekman : Her şey seninle başlar
''Niçin dönüp baktın Tanrı'nın gazabını çeken şehre?'' diye karısına öfkeyle bağırdı Lut. ''Neden baktın neyi geride bıraktığına? Söylesene, insan terk ettiği şeye neden dönüp bakar son bir defa?'' Ama karısının taşlaşmış dudakları cevap veremedi bu zor sorulara.

Elif Şafak - Mahrem
"Dibi biliyorum, diyor,
En kalın köklerimle onu yokluyorum,
Siz ondan korkarsınız,
Ben korkmuyorum, daha önce de dibe vurdum.."

Sylvia Plath/Elm
" GüLüyor gibi yaptım, öLmüyor gibi yaptım "

Umay Umay/İhanet
" Kaç altmış saniye daha var küsmeye, barışmaya, tanışmaya, aşık olmaya, yaşamaya, ölmeye? Güneşi yakalayıp zamanın önüne geçmeye? O hep özleyip bi türlü aramadığın, sonra da cenaze törenini bile kaçıracağın can dostunu görmeye? "

:/(

Düş Hekimi-Yalçın Ergir
Bazen bir an için kaLkıp gitme, bağLarı koparma cesaretini buluyorum kendimde - keşke nereye gideceğimi biLsem ! Herhalde giderdim..

Genç **rther'in AcıLarı
ilk defa sende aşk dudaktan kalbe aktı

R.Nuri Güntekin-Dudaktan Kalbe
"BakışLarından kurutuLmuş keLebek koLeksiyonu yapardım ..
En büyük arzum , seni hayatın içinde yaşayabilmekti .."

Cezmi Ersöz .. HayaLLeri Yak Evi Isıt
"İnsan ancak birine inanıyorsa onu kıskanırdı .."

Cezmi Ersöz .. HayaLLeri Yak Evi Isıt
"oysa sen de ben de biliyorduk ,
bazı insanlar istese de güzeLLeşemiyor , bazı insanLar istese de çirkinLeşemiyordu .."

Cezmi Ersöz .. HayaLLeri Yak Evi Isıt
"ÖzgürLüğün öğretti sana ;
dayanıksız aşk örtüLerinin aLtında , en uzun ömürLü intikamLarın uyuduğunu .."

Cezmi Ersöz .. HayaLLeri Yak Evi Isıt
" kaLbindeki sevgi sözcükLeri gözLerine sıkışıp kaLmış gibi ..
ben hayatımın tüm vaktini , senin bu bakışına harcadım sevgiLi ! "

:-(

C.Ersöz .. HayaLLerini Yak Evi Isıt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri