Sayfalar

sarki nickleri



Ayrılıkları ayrıntılar incitir. | Murathan Mungan |

Çok ßıkarsan Hayattan ßir mezarLığa git, öLüLer ii biLir ya$amak güseLdir | Erhan Güleryüz |
sessizlik istiyorum sadece seninle olmak , hayat bana çok zor geliyor anlamıyorum hata benim biliyorum ama sensiz yapamıyorum ne olur dön bana sensiz olamıyorum sensizlik çok zor oldu yaşama sevincim soldu , hayatımın anlamı sensiz dön bebeğim, olmuyor denedim ama sensiz beceremedim sen benim tek varlığım tek sevgilim, gel gitme bebeğim beni terketme, ölürüm sensiz beni bir köşeye itme, ben istedim ama sensiz bir hiçim bebeğim bebeğim ne olur bırakıp gitme
ßu ЧâRâLâR ߀R€L€R SnâDıR ßîL€L€R..
kabus dolu günlerin gecelerin olsun, yastığın taştan , yatağın toprak, derdinin dermanı ecel olsun çok seviyordun böyle mi alçak bırakıp kaçmak sana yakışır ancak senin bir adın yalancı bir adın alçakk
kafHama Taqmam Shonuna baqMam Bhen aDam oLmam
Ay deiL mewsim deiL '1 Ömür' Geçti Sensiz.. Keşke böyLe sewmeseydim, ağLıorum çaresiz..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri