Sayfalar

olmeden once solenen son sozler


*** gönder gönder, ben tutarım (altında kalır)
*** aabı çok seri bir araba bu yaaa (duvara toslar)
*** korkma hayatım, arabamızda abs ve aırbag mevcut (hiç bi işe yaramaz…)
*** oolum 5 taş çaldım ruhun bile duymadı (tavlayı kafaya yer:D)
*** bakın çocuklar, bu deney seti, kapağı açılınca güvenlik önlemi olarak elektrigi keser (patlar)
*** demek pirana dedikleri şey bu hiho (:D:D:D:D)
*** bak hulusi abi bıyıkları ıle oynuyom bi şey olmuyo (Yem olur)
*** ey ruuuuhhh geldiyseeen (yanına alır)
*** o irmikleri neden aldın nurhan helva mı yapıcan? niye?(:D:D:D:D)
*** doğalgazın ülkemize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor ve doğalgazla çalışan ilk ocağı huzurlarınızda yakıyorum (buuuuum:D:D)
*** evladım, beni karşıdan karşıya geçirir misin?(geçirir:D)
*** geeeel, geeel sağ yap geeel..(altında kaldııım:D)
*** bah bah bah hala uzunlarla geliyo (çarparrrr..)
*** canikom, bu etin tadı sana da biraz garip gelmedi mi?(::D)
*** müjdemi isterim turan abi bir kızın daha oldu (:D)
*** kim bekler lan yeşilin yanmasını?!(:Dölmek istemeyenler)
*** eşşek şakası yapmayın lan (:D)
*** bekle cemşit abi ben bir dalıp çıkıcam (:Dçıkamazzz)
*** korkma hanım bu saatte kapımızı kim çalacak, tanıdık biridir (:D)
*** hala karlı gösteriyor mu hanım?(:Ddüşüyorummm…)
*** elektirikçiye ne gerek var canım, ben hallederim (::D)
*** bak şimdi nasıl sollıycaz :D:D:D:D
*** gel abi burası boyu geçmiyor :D:D:D:D
*** aya bak aya, kamyon farı gibi !!!:D:D:D:D
*** ben denedim, korkmayın :D:D:D:D
*** bak kadri abi, suyun derinliği önemli değil, asıl iş atlamasını bilmek
J
*** yav hayrettin abi burası fener tribünü değil galiba
J
*** hihiha bak gelen şey köpekbalığına ne kadar da benziyor
J
*** rasim abi, kafesin kapısı kapalı değil mi?:)
*** nalan, bir kibrit yak da bakalım ne kokusuymuş
J
*** yapma satılmış abi, şeytan doldurur
J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri