Sayfalar

ask nickleri



İnsanlar dikenler arasında gülleri görüp seveceğine güller arasında dikenleri görüp şikayet ederler…

O kadar isterdim ki zamanı durdurabilmeyi o kadar isterdim ki sevdiğimi kaybetmemeyi ama ben zamanı durduramadıkça sevdiğimi (seni) kaybediyorum

Sen beni fark edemedin artık fark etsende farketmez çünkü benim değerimi fark edenler senden daha çok farklı ....

Düşünüyorum da düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken düşünmek olsa gerek diye düşünüyorum...

Kalbimi kalbine yüreğimi yüreğine canımı ellerine verecek kadar seni seviyorum...!


Seni ne kadar sevdigimi ogrenmek istersen, yere dusen her yagmur damlasini tutmaya calis, tutabildiklerin senin sevgin, tutamadiklarinsa benim sana olan sevgimdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri