Sayfalar

msn siirleri


=> hapSσLмuş haγaLLєяiм..
=> iηaтςı düzєηLєяiм..
=> haLвuкi вєη кiмiм ηєγiм..!!
=> кaвuL єdєяiм γaηLız кaLdıγSaм
=> γa γaηLız кaLdığıмı SaηdıγSaм..!!
=> вσмвσş вiя düzєηdєγiм..
=> qizLєηмiş SєωєηLєяiм..
=> haLвuкi вєη γiηє вєηiм..!!
*Ben Geleceğim Aklına Ağlayacaksın
Gün baterken bir akşam üstü
Hayalim taılacak gözlerine
Bir rüzgar vuracak saçlarına
Ben geleceğim aklına ağlayacaksın...
Dilin varmasada adımı anmaya
Boşver çalışma beni anmaya
Nasıl olsa bir gün tatlı uykuda
Ben geleceğim aklına ağlayacaksın...
Zorundamıydım yine?,bi daL siqaraya ihtyaç duymaya
herqün onunLa yatıp,onunLa kaLkmaya
heyy duyun feryadımı! yoruLdum ben,bittimm
2-3 qözyaşı da kaLmadıki kndim içn aqLamaya
Birini sewdim:werem oldu
Birini sewdim:kanser oldu
Birini sewdim:kamyon çarptı
Birini sewdim:eşek tepti
Birini sewdim:eller aldı
KAFAMI BOZMA
senide sewerim haaa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri