Sayfalar

ilginç ve güzel msn nickleri


Kalbimde arama eski yerini sen gözümden akan sele karistin.

Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyecegi kadar özelsin.

Seni denizdeki kumlar, gökteki yildizlar, ormandaki agaçlar, dünyadaki insanlar, okyanustaki sular, sahildeki martilar ve günesin isiklarindan daha çok seviyorum. Birlikte daha güzel günlere...

Gece bir baska giyer siyahini, yildizlar daha sönük olur, yakamozlar baska çizer denize kendini ve hayat daha ***** oynar oyununu sen yanimda yoksan... Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasinda iyi geceler öpücügü, yanagini uzat... Muuckk!!!

Maviler giyer bulut olurum, yesiller giyer bahar olurum, bakarsin bir gün beyazlar giyer senin olurum.

Hep beni kimse sevmiyor ki derdin! Usulcacik sokulup yüregine ...ben seviyorum demek isterdim.

Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artik. Çünkü sen rüzgarin çosturdugu bir toz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ellere...

Hasretin öldürdü beni! Simdi geceler çaresiz. Simdi yagmur damlasi gelip konar dudaklarima sessiz. Söylemis miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.

1 yorum:

msn nickleri