Sayfalar

en güzel havalı msn nickleri


Kimsé ßana MasaL Anlatmasın Çøcukkéndé Sévmézdim Zatén

ßéNi KimiN NéRéYé tAktığı öNémLi DiiL..ßéNiM KiMi NéRéMé tAktığıM öNémLi

uNutmadım sevgi sözcükLeRiNi ama uNutmuş gibi davRaNdım,SeNdeN başka hiç kimseye yakıştıRamadım!

eLden düşme sevdaLar değiL ßenim istediğim ya yüreğinin sahißi oLmaLıyım yada hiçßirşeyin..!

takma kéNdimDén can sıkıntım öncéDén ßéRiDİr ßir öLüm takıntım x)

beLkide geçmişi anaRken yüzümDe teßessüm biLe oLmicaK

bİ ŞaRaP bİr sİgaRa SoN bAhAr KOyNUmdA yAnLIZlıGı kOKluoRum KUrUtULmuS yApRaKLaRDa yGmUr yemıS TopRAklArdA...

VaZg€çT!m K€nD!mD€n,Do$tLarımDan,$€vg!L!mD€n,Kayßittm,H€rs€y !m! GünD€nGün€,h€ry€r $oğuK,h€ry€r,KaRanLık ßunLar €$!tt!r=YaLnızLıK=

KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit biRi deGiLim '!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri